Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΝέαΤίτλοι τέλους για το Πάτρα- Πύργος.

Τίτλοι τέλους για το Πάτρα- Πύργος.

Στη διάλυση των τεσσάρων από τις οκτώ εργολαβίες του αυτοκινητόδρομου Πάτρας- Πύργου προχώρησε το υπουργείο Υποδομών. Πρόκειται για τις εργολαβίες που τυπικά εξακολουθούσαν να υφίστανται, καθώς για τρία τμήματα δεν είχε υπογραφεί καν η σύμβαση, ενώ σε μια ο ανάδοχος κηρύχθηκε έκπτωτος πριν από λίγες ημέρες.

Οι αποφάσεις του υπουργείου αφορούν:

-Το τμήμα Αμαλιάδα- Δουναίικα (57,4- 66,3 ο χλμ). Είχε ανατεθεί στην ΙΝΤΡΑΚΑΤ έναντι 32,2 εκατ. ευρώ στις 20 Μαΐου 2019.

-Το τμήμα Βάρδα- Σαγαίικα (23- 37,5 ο χλμ). Είχε ανατεθεί στην κοινοπραξία Ξανθάκης ΑΤΕ- Ιντερκάτ (Αφοί Παπαιωάννου) έναντι 34,9 εκατ. ευρώ στις 19 Απριλίου 2019.

-Το τμήμα Σαγαίικα- Κάτω Αχαΐα (12,9 – 23 ο χλμ). Είχε ανατεθεί στην GD Infrastrutture έναντι 34,9 εκατ. ευρώ στις 22 Απριλίου 2019.

-Το τμήμα ΒΙΠΕ- Κάτω Αχαΐα (7,2 – 12,9 ο χλμ). Είχε ανατεθεί στην Ιντερκάτ (Αφοί Παπαιωάννου) έναντι 34,9 εκατ. ευρώ στις 19 Απριλίου 2019.

Υπενθυμίζεται ότι στις 16 Μαρτίου το υπουργείο Υποδομών κήρυξε έκπτωτη την GD Infrastrutture από το τμήμα Μιντιλόγλι-ΒΙΠΕ (0-7,2 ο χλμ), καθώς η εταιρεία δεν τήρησε σειρά των προθεσμιών του έργου. Τα υπόλοιπα τρία τμήματα του έργου (Πύργος- Δουναίικα, Αμαλιάδα- Κυλλήνη, Κυλλήνη- Βάρδα) δεν ανατέθηκαν ποτέ, λόγω των γνωστών προβλημάτων με τις εταιρείες του ομίλου Καλογρίτσα.

Με την διάλυση των τεσσάρων συμβάσεων, έκλεισε πλέον οριστικά η προώθηση του αυτοκινητόδρομου Πάτρας- Πύργου ως «σαλαμοποιημένο» έργο. Το υπουργείο Υποδομών προσπαθεί να επιτύχει την απευθείας ανάθεση του τμήματος στην Ολυμπία Οδό, προσπάθεια που πλέον έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μετά από την «χαλάρωση» των περιορισμών σε όλη την Ε.Ε. για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κορωνοϊού στις ευρωπαϊκές οικονομίες.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΙΑΛΙΟΣ

kathimerini.gr

RELATED ARTICLES