Πρωτοποριακή ηλεκτρονική εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να συμμετέχουν ενεργά στη βελτίωση της γειτονιάς τους αποφάσισε να εφαρμόσει πιλοτικά ο Δήμος Ξάνθης, στο πλαίσιο του συνεχούς εκσυγχρονισμού των παρεχόμενων υπηρεσιών του.
Πρόκειται για την υπηρεσία «Βελτιώνω το Δήμο μου» παρέχει τη δυνατότητα στους κατοίκους να επικοινωνούν διαδικτυακά με το Δήμο, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.cityofxanthi.gr/imc και να αναφέρουν καθημερινά προβλήματα της πόλης.
Με την εύχρηστη αυτή εφαρμογή, οι πολίτες μπορούν εύκολα και γρήγορα να ενημερώνουν για θέματα που άπτονται της αρμοδιότητας του Δήμου, όπως για παράδειγμα, καμένους λαμπτήρες, εγκαταλελειμμένα οχήματα, κάδους απορριμμάτων, επικίνδυνα δέντρα, κ.α.
Μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, tablet ή κινητού τηλεφώνου όλοι μπορούν όταν εντοπίζουν ένα πρόβλημα που χρήζει άμεσης επίλυσης να το καταγράφουν επιγραμματικά στην εφαρμογή, δηλώνοντας το σημείο που αυτό βρίσκεται, ενώ μπορούν να αποστείλουν και σχετική φωτογραφία.
Οι υπηρεσίες του Δήμου με τον τρόπο αυτό ενημερώνονται άμεσα για το συγκεκριμένο θέμα και κινούν τις απαραίτητες διαδικασίες για την επίλυσή του, ενώ ταυτόχρονα ο πολίτης μπορεί να παρακολουθεί την όλη εξέλιξη!
Όσοι συμμετέχουν στην προσπάθεια αυτή, γίνονται πιο ενεργά μέλη της τοπικής κοινωνίας με την αντιμετώπιση των προβλημάτων να μετατρέπεται σε μια συλλογική προσπάθεια που έχει ως αποτέλεσμα την βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων μας.
Στην περίπτωση που κάποιος πολίτης δε δύναται να χρησιμοποιήσει τη διαδικτυακή εφαρμογή μπορεί να απευθυνθεί τηλεφωνικά στη «Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη» – 2541350800 – κατά τις εργάσιμες ημέρες, μεταξύ 09:00 – 15:00.
Πηγή:localit.gr